Psycho-fantasy set in parallel worlds. A woman suffering from heartbreak encounters multiple versions of herself. Directed by Fukushima Takuya, who excels at the creation of apocalyptic worlds.
Abnormal weather bombards Tokyo, which buzzes with excitement over the discovery of a new planet. Theoretical physics graduate student Mika (Inamura Azusa) hasn't been able to get over her boyfriend Teru (Takahashi Takuro), who disappeared five years ago. Mika then encounters herself from the world when her romance with Teru was just beginning and herself from the world where Teru has already died.