Romantic comedy by Fukugawa Yoshihiro, director of In His Chart, that adapts Okuda Hideo‘s Naoki Prize-winning short story collection by the same name. The protagonist and her friends are played by Karina, Aso Kumiko, Kichise Michiko, and Itaya Yuka. Twenty-nine-year-old Yukiko (Karina) feels stuck in both work and love. On the cusp of turning thirty, she wonders if she can continue as she is.... Yukiko's three friends all have their own anxieties too. Groping and worrying, they try to figure out how to live as women.