A musical with a touch of fantasy about the romantic entanglements created when sculptures fall in love. Its director is Imai Takako, whose debut short film was greeted with considerable acclaim at overseas film festivals. Deep with a forest stands a solitary statue of Venus (Hara Saori). With the arrival of spring, she is joined by statues of David and Eros. Then one summer night, Venus realizes that David is in love with her, and the jealous Eros sets a tragedy in motion...