3DCG animation by CG creator Matsumoto Chihiro, who single-handedly undertook the directing, production, scriptwriting and CG production. A footloose astronaut confronts a mysterious robber. Charming for the gap between the cheesy character design and grandiose sense of scale.
Kid (voice: Park Romi), who claims to be the universe's best pilot, succeeds in traveling between dimensions thanks to a substance called "power crystal." However, immediately afterward, he makes an emergency landing on an unknown planet, and someone steals his power crystal.