Drama about women by internationally acclaimed director Kobayashi Masahiro, whose honors include the Golden Leopard at the Locarno International Film Festival for {The Rebirth}. Kobayashi has put down roots in Miyagi Prefecture, and created this film with hopes for recovery in the areas devastated by the March 11, 2011 disaster. Created with an experimental approach of using just 28 cuts for the entire film, starting off with the 35-minute cut at the opening.
During the summer of 2011, dancer Takako (Watanabe Makiko) returns from New York for the first time in 15 years to her hometown of Kesennuma, which bears scars from the disaster. There she reunites with her two younger sisters, and things go awkwardly.