Yakuza action film starring Koga Mitsuki, who has appeared in numerous direct-to-video movies. The gang's number two man puts up the fight of his life with innate guts and verve against a new gang on the scene.
Sumida gang number-two-man Yashiro Ryuji (Koga) his henchman Takashi (Kurami Makoto) are the key players in the gang. They take a trip abroad to secure weapons, but in their absence the upstart Tamaki gang gains momentum and encroaches on the Sumida gang's turf. Ryuji confronts the Tamaki gang upon his return, but ends up facing pressure to leave the yakuza.