The second feature film in an action-packed series in which gravure idols take on secret spy missions. It takes place inside a scientific research institute that suddenly ceases to respond to outside communications, and follows the adventures of the gorgeous spies.
A special research institute called the "palace of science" that develops advanced technology suddenly goes dark. The Spy Girls receive an emergency deployment order and immediately rush to the scene. While searching the mysterious institute, they ultimately get caught up in an unexpected predicament...