Director Koshikawa Michio, who has depicted people's lives and sexuality from a unique perspective in films such as Life and Death on the Shore and Ararat, presents a love story about the escapades of a man and woman with a painful past.
Todo (Nakajima Ayumi), a 40-year-old cram school teacher with a secret, meets a young woman, Momo, at a tavern and they have a sexual encounter. The next morning, Momo cries silently as she tries to remember the previous night and understands Todo's words when he tells her that it is like a road trip. Both of them, each with their own sense of loss, head to the coast to escape from this world.