Koshikawa Michio, who has consistently depicted the sexual affairs between men and women, directs this tender drama about the change of heart experienced by a woman who tries to compensate for her loneliness.
Azami (Koshino Ena) ran away from her troubled home when she was seventeen and now is the girlfriend of an older man, Kitajima-san (Saito Yoichiro). But Kitajima-san always puts his work first deepening Azami's loneliness. Afterward, her relationship with Kitajima-san drags on until she meets Noda-kun (Okuno Eita) who is direct with his love for her.