Drama about the psychological state of a 30-year-old heroine who keeps waiting for her lover. Koshikawa Michio has dealt with life and sexuality from his own unique perspective with his highly literary films Life and Death on the Shore and areno - the wilderness.
Hana's (Sato Riho) boyfriend Shoichiro (Mine Goichi) suddenly leaves her, and now she is in a relationship with Akatsuki (Ochiai Motoki), Shoichiro's best friend. Hana keeps waiting for Shoichiro while feeling the sea breeze and the back of the man who left her.