The final chapter in a trilogy by Koshikawa Michio, who has depicted people's lives and sexuality from a unique perspective, following Their Backs and Hand in Hand on the theme of "the landscape of lovers who are nobody".
Painter Nazuna (Sakuma Mayu), who has lost her mental balance due to her intense life with her lover, escapes to Kotaro's (Yuya Shintaro) place. Nazuna regains her composure in the time spent with the gentle Kotaro, who loves flowers and grass, but when the publishing company Kotaro works for goes bankrupt and he loses his income, cracks begin to appear in their life together.