Action film co-starring Hakuryu and Ozawa Hitoshi, stars who epitomize the villain role in Japan. Director Kataoka Shuji has released numerous yakuza films.
Former army hitman Wolf (Hakuryu) gets contracted to assassinate a big shot who controls Japan-Korea drug interests, and heads from Korea to Japan. However, the assassination fails and he becomes a hunted man. Meanwhile, Shinjuku North Police Station detective Hyodo (Ozawa) works solo in pursuit of a clandestine drug trafficking route.