A film from "Autumn," the second group of works from the Love & Eros CINEMA COLLECTION 2nd season, created by filmmakers from various fields on the themes of love and sensuality. Prolific adult filmmaker Kataoka Shuji depicts the love between sisters.
Stripper Sayuri (Eguchi Nao) has raised her younger brother and sister with literally not even a shirt on her back. Rinko (Suo Yukiko) has always been amenable in her effort to fulfill her older sister's expectations, but Rinko's marriage breaks off because of her sister's profession. This event triggers change in Sayuri and Rinko's relationship.