A film from "Spring," the fourth group of works from the Love & Eros CINEMA COLLECTION 2nd season. Director Sato Osamu, who has roots in adult movies, depicts the mysterious things that happen to a man whose wife has passed away.
Devoted husband Kosuke (Kubozuka Shunsuke) cannot accept his wife's death, even after three years have gone by. One day, as he watches a DVD of a movie filled with memories of his wife, the heroine Minami (Yoshii Rei) suddenly emerges from the screen.