Romantic comedy about a woman struggling with work and romance as she tries to figure out how to really live and love. Directed by Kataoka Shuji of the "Shin janki" and "Yakuza no daimon" series.
Shimamura Misaki (Seto Saki), who works for a company in the restaurant industry, is a go-getter spinning her wheels and making little headway in either romance or work. An older colleague asks her to organize a wedding, and then she gets asked to serve as an interim manager at an udon shop operated by her company. Her troubles pile on, and then the restaurant manager Iwabuchi Tatsuya (Shibata Akiyoshi) does a certain something to the exhausted Misaki.