Third installation in the horror series starring idols, this one themed on "solo hide and seek," a séance technique famous as an urban legend. Must-see for the speed-packed portrayal of terror, and unexpected plot twists. AKB48 member Nonaka Misato makes her film debut as the heroine.
High school film club members Kurata Sakura (Nonaka) and Tsukamoto Kosuke (Ayukawa Taiyo) sneak into school in the middle of the night to make a horror film to enter into a contest. They do the séance, with the idea of filming it.