Scary stories offered up for entertainment by members of the AKB48 idol group. Eight AKB48 members sit in a circle and tell each other about scary happenings in a send up to unexplained events, mysterious worlds, and paranormal phenomena. The documentary part was shot in Choko Temple on Mount Keigetsu, Shizuoka Prefecture. The drama section features Oguri Yui, Kuranoo Narumi, Komiyama Haruka and Muto Tomu. Sakaguchi Nagisa and Suzuki Yuka hold a discussion with Oshima Teru, who runs a website listing stigmatized properties, Gyoten Yurina goes on a tour of haunted spots, and Omori Maho tells ghost stories.