Documentary recording the 4,200 km journey across the American continent by a guy called "CAP," who lost use of his lower body and left arm in a traffic accident. Director Kohashi Kenji also joins the cast.
CAP became confined to a wheelchair after a motorcycle accident at the age of 26. His mother wanted her son to somehow find a reason for living, and asked the unfettered world-traveling author Takahashi Ayumu for advice. Takahashi learns of CAP's long-held dream of riding a Harley on Route 66, and puts the journey to America in motion.