Heartwarming romance about family ties and a couple who fall in love after randomly ending up under the same roof. Director Nagasaki Shunichi and scriptwriter Yazawa Yumi from The Witch of the West is Dead team up for their first original project in a decade.
Toshihide (Takasugi Mahiro) works as a doctor at a clinic run by his grandfather (Ishibashi Renji) in a small seaside town. Ako (Sekimizu Nagisa), who is the spitting image of his crush, shows up at the clinic and unexpectedly starts living with Toshihide and his grandparents.