A mystery from talented director Nagasaki Shunichi. Exciting young actors Narumi Riko, Kutsuna Shioli, Morita Ayaka, and Kusakari Mayuu play the lead roles, and their collaboration drew considerable attention. High schooler Kusuda Rumi (Narumi) forms a theater troupe called "Rashinban" (compass) with fellow students Kitabatake Ririko (Morita), Kurusu Kaname (Kusakari), and Ejima Ran (Kutsuna). They start out by performing on the street, and steadily move up in the world. However, just as they are about to make their big break, the girls get caught up in a murder.