Racy suspense comedy by director Uchida Kenji, who wowed audiences with his storytelling prowess in After School and A Stranger of Mine, winner of four awards at the Cannes Critics Weeks. Features popular stars like Sakai Masato, who teamed up with Uchida in his previous films.
Sakurai (Sakai) is a struggling actor, and Kondo (Kagawa Teruyuki) is a hit-man with amnesia. Sakurai, who became a hit-man on a whim, finds himself taking on dangerous jobs. Kondo, caught up in pretending to be Sakurai for a play, is being wooed by Kanae (Hirosue Ryoko).