Three-day love story directed and written by Kitagawa Eriko, known as the "goddess of romantic dramas." Romantic depiction of the relationship between a man and woman who meet in Paris, shot entirely on location in France. Produced by filmmaker Iwai Shunji, as was Kitagawa's directorial debut halfway. Cameraman Sen (Mukai Osamu) visits Paris with his younger sister, and is in a quandary when he gets thrown out on the streets on his own. On top of that, his passport gets trampled on by Paris-resident Aoi (Nakayama Miho).