Romantic drama intertwining the lives of a female novelist with hereditary Alzheimerユs disease and a Korean student who aspires to be a writer. Stars Nakayama Miho of Love Letter.
Popular novelist Ryoko (Nakayama) realizes that she is succumbing to hereditary Alzheimer's disease, just like her mother. She teaches literature at university and gets help with writing her novel from Chan-Hae (Kim Jae-Wook), a Korean student working at a restaurant near the university where works. The two fall in love at a dizzying pace, but the steadily progressing disease stands in their way.