Feature film version of the late-night drama featuring upcoming top idols. The merger of a ruffian boy's high school with a classy girl's high school sets off a whole new ruckus. Like the TV show, the film also features numerous young members of the popular idol groups Johnny's Jr. and AKB48.
Recently turned co-ed, Katorea Academy No. 2 (known as Bakarea High School) is undergoing renovations. In the meantime, students attend the stricter Katorea Academy No. 1, and hot-blooded Tatsuya (Morimoto Shintaro) and his gang get the urge to stir up trouble.