Feature film version of the late night TV drama adapting Tanaka Hiroshi‘s popular comic, which depicts the impassioned drama of juvenile delinquents, set in Hiroshima. The youthful cast transformed into bad boys delivery action filled with dynamism.
Live action adaptation of the legendary Flash animation based on the real-life experiences of the creator Yamagara Shigeto. This tearjerker poignantly portrays the decade-long relationship between a boy who dreams of becoming a comic book artist and ...