Hard-boiled movie starring numerous iconoclastic actors including Arai Hirofumi of The Matsugane Potshot Affair, as well as Taguchi Tomorowo and Murakami Jun. Former THEE MICHELLE GUN ELEPHANT member Chiba Yusuke makes his film score debut, getting the attention of fans.
Ken (Arai) has put his life as a professional hit man behind him, and works at a motorcycle shop. Akira (Murakami) is his elder who tries to pull him back into his former world, and Yoko (Fubuki Jun) yearns for Ken's happiness like a mother. But their concerns aside, Ken harbors within a significant resolution that he's made.