Romance film maestro Hiroki Ryuichi adapts Yamamoto Naoki's same-named comic for the big screen. Portrays the contradictory relationship of a man and woman who inflict and endure physical injury while championing emotional freedom.
Yoshida Yoshio (Murakami Jun) is a hardcore masochist who frequents an SM club for punishment at the hands of queen Miho (Nahana). Yoshio has been chasing after his memories of Yukiko, a legendary queen who has vanished, and sees her in an unexpected place.