Filmed in stereoscopic 3D and scored by Kenji Kawai (Ghost in the Shell), 009 Re:Cyborg is an adult and thought-provoking take by director Kenji Kamiyama (Ghost in the Shell: S.A.C.) on a world-famous graphic novel by Shotaro Ishinomori.
The sequel and conclusion of the first film based on the popular late night TV series. Takizawa Akira returns from New York and joins up with the members of Eden of the East. In order to put an end to the Selecoe game, they head for the Prime Ministe...