An honest coming-of-age film about cross-dressing, in which a reclusive young man learns of the existence of "Josoko" (men who wear women's clothing) and begins to reconnect with society. Written and directed by Kubota Shoji, it was his third movie in consecutive years to be officially selected by the Montreal World Film Festival.
Kensuke (Kawano Naoki) joins a company straight out of university but quits after only half a year, and his pessimistic view of life leads him to hole up in his bedroom. His family indulge him and he spends his time doing very little, but his curiosity is aroused one day when he discovers a website for cross-dressing men.