Director Kubota Shoji, whose LOST LOVE MURDER was officially selected by the Montreal World Film Festival and highly praised, has adapted his own original screenplay for this close-quarters crime suspense film. It was shot continuously over 40 hours at a professional wrestling gym, which elicited a realistic air of insanity from the cast. Prompted by an unsavory acquaintance, a group of five men and women succeed in robbing a huge sum of cash from a certain elderly man. However, discord erupts over how to split the money, causing the situation to take an unexpected turn.