Thrill-packed portrayal of a theater troupe's turmoil as it veers toward dissolution, directed by Kubota Shoji, whose films have screened for three consecutive years at the Montreal World Film Festival. Features numerous young stars, including Baba Ryoma from the action hero drama Tokumei Sentai Go-Busters.
The theater troupe Flashback has gone on a retreat to prepare for their 10th anniversary performance. But, everyone except for founding member Watanabe Taisuke (Baba) is in the mood to party, and the rehearsals are lackluster. Then, a man wielding a gun suddenly bursts in.