A coming-of-age movie from director Kubota Shoji, whose works include THE LITTLE GIRL IN ME. Souma Keisuke features in his first lead role in a film after rising to fame in the costumed superhero television series "Samurai Sentai Shinkenja."
Ishihara Ryuta (Souma) has attained his dream of becoming a cameraman, but finds himself unable to achieve what he believes to be the ideal portrait shot. One day, he learns of the current state of the intense world of women's professional wrestling from his former university senior Tomoaki (Kuranuki Masahiro). Ryuta takes the opportunity to photograph female wrestlers in order to rediscover what he truly wants to do with his life.