Suspense action film based on a proposal by former kick boxer Kobayashi Satoshi, who also stars in the movie.
Mikami (Kamio Yu) runs a professional wrestling shop, but struggles under a load of debt. He wants to escape his plight and get rich quick, and decides to look for the phantasmal underground fight video "tiger versus human," worth 30 million yen. Soon he learns that the man fighting in the video is the legendary kick boxer Shinzaki (Kobayashi). To trace his whereabouts, Mikami looks for Shinzaki's former lover.