The Machine Girl actress Asami who has won the support of fantastic film festivals around the world bids farewell to acting with this, her final film. At the helm is Nobi Akira, known for "Diamond no Tsuki" and "Secret Waltz".
Saki (Asami) is forced to voluntarily resign from the factory where she works. One day, she encounters Mari (Machida Rimi), a young girl shoplifting at a convenience store. Despite being alienated by her single mother, Mari's innocence in constantly seeking affection touches Saki and before either one realizes, a budding friendship develops between them.