Shingo (Kase Ryo) dreams of a heroic life in the police force, but he is disappointed to find that his daily routine consists of dreary office work. He is fed up with the daily grind, until he stumbles upon a bus hijacking. At last, he has a chance to prove he can be a hero, but he fluffs his golden opportunity. Three months later, Shingo runs into Tetsu (Odagiri Joe), one of the victims of the bus high jacking. Shingo complains to Tetsu about "The lack of imagination in this world." Tetsu suggests that he and Shingo get into the "revenge business". The "revenge business" proves to be more like the action Shingo was looking for and the game heats up. Shingo steals a gun from the police station, but as a result, a child dies. Shingo turns himself into the police and Tetsu commits suicide after his father's death, but Shingo chooses to live.