A gritty social critique, this drama is directed by Lee Sang-il, director of the multi-award winning Hula Girls. Fukatsu Eri, who won the Best Actress Award at the Montreal World Film Festival for her role, takes on challenging and heated love scenes, playing a woman on the run with a murderer. Yuichi (Tsumabuki Satoshi) runs away after killing a woman (Mitsushima Hikari) he met on a dating website. He then meets Mitsuyo (Fukatsu), a sales clerk, . While the families of the victim and the assailant are left in agony, Mitsuyo becomes increasingly entangled in her relationship with Yuichi.