Film in the second group of works from the hands-on filmmaking academy Cinema Impact, produced by director Yamamoto Masashi with the participation of 13 up-and-coming directors. Mocumentary about students producing a film, directed by Yamashita Nobuhiro of The Drudgery Train.
A group of students lose the data for their graduation film project. They were supposed to make a film documenting their assistance to girl who has come from the Philippines to find her mother, but the shoot takes an unexpected turn.