A coming-of-age drama based on a serialized newspaper novel by Yoshida Shuichi. It nostalgically depicts the interactions between a good-natured young man and his friends, while interweaving the past and present. The lead roles are played by Kora Kengo and Yoshitaka Yuriko, who previously starred together in Snakes and Earrings.
In 1987, a youth named Yonosuke (Kora) who is unable to decline the requests of others leaves his hometown of Nagasaki to start university life in Tokyo. One day as he is juggling classes and extracurricular activities, he goes to a driving school and meets Shoko (Yoshitaka), the daughter of a company president, who takes a liking to him.