The twenty-eighth entry in the "Youth H" series, which produces works in a variety of genres from up-and-coming filmmakers that focus on coming-of-age and sexual themes. Director Oguri Haruhi, who drew attention for his Toilet and Women, depicts the growth of four young men who reunite when their close friend dies.
High school graduate Chikage (Tanaka Ryuto) spends his days hanging around with his best pal Aki (Nagata Iemori) at a seaside town. One day their close friend En dies in an accident, and their old buddies Dai (Shiomi Daiki) and Beyan return from Tokyo for the funeral.