Three female Japanese students learn of the child labor problem in Ghana and plan an event to sell fair trade chocolate. This documentary presents a detailed account of their struggle to achieve their goal.
High schoolers Umeda Maho and Shiga Arika and university student Fujita Kotoko visit a cocoa plantation in Ghana as part of their work for a non-profit organization (NPO). After returning to Japan, they join forces with their new friends at the NPO to inform other Japanese of labor problems in Ghana through selling chocolate.