Oka Daichi and Kawahara Yasuomi, who have been collaborating since meeting when their films were selected for the 27th Pia Film Festival, direct each other's original screenplays. The films depict love and conflict between the sexes, themed on the Tohoku earthquake and tsunami of March 11, 2011.
One month following the disaster. Former boyfriend Masao (Honda Chikara) shows up from Osaka to see Akemi (Jinno Sachi), who is in a band in Tokyo. Masao wants to get married in Osaka, while Akemi wants to stay in Tokyo. They go along without reaching an agreement, when a strange incident occurs.