Comedy created by staff from Japan and Taiwan. Depicts the ruckus that ensues when a loser youth and a dog that brings misfortune get together. Lee Tian Jue makes his directorial debut with this film.
Nothing goes right for the youth Ado. He's loved by those around him for his sincerity, but the beautiful doctor who he has his heart set on won't even give him the time of day. One day, an inauspicious hex-marked dog said to carry DNA from the hex-marked horse that appears in "Romance of the Three Kingdoms" shows up in Ado's life.