A love story based in the "Yuri" (lily) genre that focuses on love between women. The romantic attractions of three women who meet via a social networking site intersect at a holiday destination. Its director is Kajino Ryutaro, who has developed a reputation for his work with idols.
A woman who goes by the name of Kotatsu (Fukumi Maki) on a female-only social networking site becomes acquainted with Meow (Kijima Noriko) online and is shocked to find out she is a senior staff member at the company where she works. Eventually, Kotatsu invites Meow on a trip to a hot spring, where she meets Meow's girlfriend Orange (Kamata Hiroko) and they end up staying together as a trio.