An offbeat film that takes a surreal and comical look at the insanity of a man whose slight misconception transforms him into a killing machine. Its director is Horii Hikaru, who is highly regarded for the unflinching depictions of sex and unique sense of humor in his films such as Tokyo Onna (Tokyo woman) and Madobe no Honkiitonku (honky-tonk by the window).
New company employee Kuroda (Iwasaki Tomohiko) hears that senior staff member Tabei (Tsujioka Masato) has accomplished "100 conquests," and mistakenly thinks this means he has killed 100 people. As Kuroda starts to wish he could get somewhere close to Tabei's record, he meets movie director Ishii (Murata Keiji) who takes an interest in him.