A science-fiction action film starring actresses from "super sentai" (costumed superhero) TV series. To crack down on heinous interdimensional crimes, a policewoman attached to a special unit crosses over to a parallel world. Director Sakamoto Koichi is a former stuntman who is breathing new life into the "tokusatsu" (special effects) genre.
Police officer Ai (Nagasawa Nao) travels to Retroworld to track down an interdimensional criminal and runs into her former partner Yui (Kinoshita Ayumi), now a member of an interdimensional terrorist organization. Ai attempts to arrest Yui, but she slips through her fingers.