Second film in the "Space Squad" series about superheroes teaming up together. Serves as a prologue to Space Squad Gavan vs. Dekaranger. Sakamoto Koichi serves as director and action director.
The story is about Jasmine (Kinoshita Ayumi) and Umeko (Kikuchi Mika), also known as the Dekarangers' Twin Cam Angel, and space sheriff partners Sherry (Morita Suzuka), Sissy (Momose Misaki), and Tammy (Kawamoto Mayu). The space heroines get together but something unexpected happens.