Third production in the Movies x Stage series that utilizes film and theater performances. Script by "Token Ranbu" series director Suemitsu Kenichi.
A guy with amnesia (Araki Hirofumi) shows up in Edo. After fate leads him to getting petty criminal Kita (Komiya Arisa) out of a scrape, she dubs him "Nameless" and he starts trying to figure out where he came from. He hears the name of the Shades, a local menace, which triggers memories about a loved one who perished.