A feature-length animated film based on a novel by Tanaka Romeo. Director Kishi Seiji also helmed another adaptation of Tanaka's work, the animated television series {Jinrui wa Suitai Shimashita}.
Sato Ichiro (voice: Shimazaki Nobunaga) has just made a successful entrance into high school life, but his status in the classroom changes drastically after he meets a "blue witch" one night. Her true identity is his classmate Sato Ryoko (voice: Hanazawa Kana). Her actions lead other students in their class to reveal themselves as "dream soldiers," which complicates Ichiro's life even further...