Action comedy that delivers a feature film rendition of the theater group PU-PU-JUICE's popular stage performance. Directed by theater group head Yamamoto Hikori, who also directs and produces. Gag-filled portrayal of the bizarre fate of an ordinary young man who gets caught up in a firestorm due to a trifling matter.
Office worker Taku (Osako Ippei) was waiting at a cafe for his girlfriend. He notices that the customer next to him dropped a letter and follows him. He breaks out into a sprint, and the next thing he knows the yakuza and police are on his tail.