A suspense-thriller featuring idol group AKB48's Minegishi Minami in her first starring role for a movie. Friends gathering after seven years for a reunion of classmates from an all-girl high school get to the heart of two murders, both past and present. The film is written and directed by Yamamoto Hiroki, who leads theatre troupe "PU-PU-JUICE".
Takahashi Katsuki (Minegishi) and six of her classmates gather late at night for a class reunion in a closed-down school. Suddenly, a gunshot thunders in the dark and one of them is killed. And then, all of them receive an email from Shirakawa Natsumi (Izumi Haru) who should have died seven years ago.